Number of the records: 1  

Čtyři a půl kamaráda a krokodýl z internetu


  1.  Friedrich, Joachim, 1953- - Author
    1. vyd. v českém jazyce - Praha : BB art, 2003 - 136 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-7341-122-9
      Páv, Libor, - Illustrator
      Müller, Ondřej, - Translator
     publikace pro děti  německé romány
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    BarcodeLocationSublocationInfo
    2681124549Výměnný fondVýměnný fondDate due 30 days
    2681124550Výměnný fondVýměnný fondDate due 30 days
    2681133457Výměnný fondVýměnný fondDate due 30 days
    Čtyři a půl kamaráda a krokodýl z internetu
    Kalle si konečně otevřel svou webovou stránku a přijímá objednávky na řešení detektivních případů i po internetu. Všichni se mu smějí, když tu se přihlásí první zákazník. Označí ženu, která je podezřelá z kupčení se zvířaty. Údajně kšeftuje s nebezpečnými krokodýly a Kallovu detektivní kancelář nenapadne nic lepšího než překupnici nabídnout svého psa Sedmikráska. Zdaleka netuší, že je čeká ten nejbláznivější případ ze všech. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog

    [?COMMENTSIGNIN]

    • Tuto knížku bych doporučil dětem od 10 do 14 let.Knížka je zábavná takže čtěte.

      , source: Web obalkyknih.cz

    Title statementČtyři a půl kamaráda a krokodýl z internetu / Joachim Friedrich ; přeložil Ondřej Müller ; ilustroval Libor Páv
    Personal name Friedrich, Joachim, 1953- (Author)
    Edition statement1. vyd. v českém jazyce
    Issue dataPraha : BB art, 2003
    ISBN80-7341-122-9
    National bibl. num.cnb001292680
    Original4 1/2 Freunde und das Krokodil im Internet
    Another responsib. Páv, Libor, 1960-2023 (Illustrator)
    Müller, Ondřej, 1966- (Translator)
    Z cykluČtyři a půl kamaráda. 8
    Form, Genre publikace pro děti * německé romány
    Conspect821.112.2-3 - Německá próza, německy psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.112.2-31 , 821-93 , (0:82-31)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.