Number of the records: 1  

Robot na konci tunelu, aneb, Zpráva o podivném stavu světa a co s tím


  1.  Šichtařová, Markéta, 1976- - Author
    První vydání - 294 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-88200-04-8
      Pikora, Vladimír, - Author
    21. století
     krize (společnost)  postmoderní společnost  globální problémy  sociální problémy  sociální změna  umělá inteligence  technika a společnost
     úvahy
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    BarcodeLocationSublocationInfo
    460130001256RegionMK Šindlovy DvoryDate due 30 days
    Robot na konci tunelu, aneb, Zpráva o podivném stavu světa a co s tím
    Eseje známých českých ekonomů pojednávající o budoucnosti lidstva.Známí ekonomové Markéta Šichtařová a Vladimír Pikora, autoři několika bestsellerů, nositelé ceny čtenářů Magnesia Litera a popularizátoři světa peněz přichází s výbušnou zprávou o stavu dnešního světa. Stojí lidstvo na prahu ráje, anebo naopak pomalu degeneruje a řítí se vstříc svému konci? A jsme odsouzeni do role pouhých diváků, anebo můžeme o svém osudu rozhodnout sami? Dá se vůbec v okamžiku těchto dějinných změn najít něco jako svatý grál štěstí? Odpověď na tuhle otázku vás hodně překvapí... Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Title statementRobot na konci tunelu, aneb, Zpráva o podivném stavu světa a co s tím / Markéta Šichtařová & Vladimír Pikora
    Portion of titleZpráva o podivném stavu světa a co s tím
    Spine TitleRobot na konci tunelu
    Personal name Šichtařová, Markéta, 1976- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : NF Distribuce, 2017
    ISBN978-80-88200-04-8
    National bibl. num.cnb002928521
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Pikora, Vladimír, 1977- (Author)
    Form, Genre úvahy
    Conspect316.4 - Sociální procesy
    UDC 316.422.6 , 316.42"19/20" , 316.423 , 364.6 , 316.42 , 004.8 , 62:316.3 , (0:82-4)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.