Number of the records: 1  

Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ


  1.  Lisá, Elena - Author
    Vyd. 1 - Praha : Portál, 2010 - 124 s. : il.
    ISBN 978-80-7367-746-6 (brož.)
     děti školního věku  sociální dovednosti  sociálněpsychologické hry
     metodické příručky  pracovní listy
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    BarcodeLocationSublocationInfo
    427620014230RegionMK Horní StropniceDate due 30 days
    Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ
    Publikace obsahuje 32 her pro žáky ZŠ na pět různých komunikačních témat, která lze vybírat podle potřeb třídy či jiné skupiny dětí. Všechny zařazené aktivity autoři ověřili v praxi. Kniha chce napomoci učitelům, vychovatelům, příp. školním psychologům při práci se žáky, kteří mají problémy s komunikací s okolím, nerespektují společenská nebo skupinová pravidla, nedokážou se bránit ponižování apod. Ve hře si děti osvojují zásady dialogu a zdvořilosti v komunikaci, učí se naslouchat, odolávat případné manipulaci nebo zvládat impulzivitu druhých i svou vlastní. Prostřednictvím her lépe pochopí různé sociální role a pravidla či normy, jejichž dodržování je pro dobrou mezilidskou komunikaci nezbytné. Autorky pracují ve Výzkumném ústavu dětské psychologie a patopsychologie v Bratislavě, který se zabývá především specifiky mentálního vývoje zdravých i postižených dětí a sociálním vývojem dětí a mládeže. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Title statementHry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ / Elena Lisá a kol.
    Personal name Lisá, Elena (Author)
    Edition statementVyd. 1
    Issue dataPraha : Portál, 2010
    ISBN978-80-7367-746-6 (brož.)
    National bibl. num.cnb002110626
    Form, Genre metodické příručky * pracovní listy
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC (072) , (076.1) , 316.346.32-053.5 , 316.61 , 37.091.33:316.6
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.