Počet záznamů: 1  

10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku


  1.  Bureš, Ivan - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2001 - 158 s. ; 21 cm
    ISBN 80-7261-056-2
      Řehulka, Pavel - Autor
     management prodeje  řízení vztahů se zákazníky
     příručky
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha

    Čár.kódLokaceDislokaceInfo
    460120000155RegionMLK ÚsilnéDoba výp. 30 dní
    10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
    Kniha je volným pokračováním bestselleru "10 zlatých pravidel prodeje" prvního z autorů a v jeho duchu nabízí metody péče o zákazníka vycházející z praktických zkušeností obou autorů - známého autora úspěšných knih o marketingu a prodeji a marketingového specialisty a ředitele jedné z předních českých vzdělávacích společností. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Údaje o názvu10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka
    Další variantní názvyCRM v digitálním věku
    Variantní názvyDeset zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
    Osobní jméno Bureš, Ivan (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2001
    ISBN80-7261-056-2
    Číslo nár. bibl.cnb001034309
    Dal.odpovědnost Řehulka, Pavel (Autor)
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 005.346 , 658.8.01 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.