Počet záznamů: 1
10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
Bureš, Ivan - Autor
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2001 - 158 s. ; 21 cm
ISBN 80-7261-056-2
Řehulka, Pavel - Autor
management prodeje • řízení vztahů se zákazníky
příručkyČár.kód Lokace Dislokace Info 460120000155 Region MLK Úsilné Doba výp. 30 dní Kniha je volným pokračováním bestselleru "10 zlatých pravidel prodeje" prvního z autorů a v jeho duchu nabízí metody péče o zákazníka vycházející z praktických zkušeností obou autorů - známého autora úspěšných knih o marketingu a prodeji a marketingového specialisty a ředitele jedné z předních českých vzdělávacích společností. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czÚdaje o názvu 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka Další variantní názvy CRM v digitálním věku Variantní názvy Deset zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku Osobní jméno Bureš, Ivan (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2001 ISBN 80-7261-056-2 Číslo nár. bibl. cnb001034309 Dal.odpovědnost Řehulka, Pavel (Autor)
Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 005.346 , 658.8.01 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy
Počet záznamů: 1