Počet záznamů: 1  

Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ


  1.  Lisá, Elena - Autor
    Vyd. 1 - Praha : Portál, 2010 - 124 s. : il.
    ISBN 978-80-7367-746-6 (brož.)
     děti školního věku  sociální dovednosti  sociálněpsychologické hry
     metodické příručky  pracovní listy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha

    Čár.kódLokaceDislokaceInfo
    427620014230RegionMK Horní StropniceDoba výp. 30 dní
    Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ
    Publikace obsahuje 32 her pro žáky ZŠ na pět různých komunikačních témat, která lze vybírat podle potřeb třídy či jiné skupiny dětí. Všechny zařazené aktivity autoři ověřili v praxi. Kniha chce napomoci učitelům, vychovatelům, příp. školním psychologům při práci se žáky, kteří mají problémy s komunikací s okolím, nerespektují společenská nebo skupinová pravidla, nedokážou se bránit ponižování apod. Ve hře si děti osvojují zásady dialogu a zdvořilosti v komunikaci, učí se naslouchat, odolávat případné manipulaci nebo zvládat impulzivitu druhých i svou vlastní. Prostřednictvím her lépe pochopí různé sociální role a pravidla či normy, jejichž dodržování je pro dobrou mezilidskou komunikaci nezbytné. Autorky pracují ve Výzkumném ústavu dětské psychologie a patopsychologie v Bratislavě, který se zabývá především specifiky mentálního vývoje zdravých i postižených dětí a sociálním vývojem dětí a mládeže. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Údaje o názvuHry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ / Elena Lisá a kol.
    Osobní jméno Lisá, Elena (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1
    Vyd.údajePraha : Portál, 2010
    ISBN978-80-7367-746-6 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002110626
    Forma, žánr metodické příručky * pracovní listy
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT (072) , (076.1) , 316.346.32-053.5 , 316.61 , 37.091.33:316.6
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.